Sunday, September 03, 2006

selamat hari merdeka

Selamat Menyambut Ulangtahun Hari Kemerdekaan kepada semua warga Malaysia. 31 Ogos 1957, Malaysia telah announce dgn bangganya bahawa kita telah menjadi sebuah negara yg merdeka dari jajahan2 luar.

Di Liverpool, sambutan kemerdekaan diadakan di sebuah church tinggalan yg telah di jadikan Iranian Centre. Terdapatlah ceramah, makan2, tahlil dan pertandingan permainan2 tradisional.
Daku join event memakan, tahlil dan permainan dam haji. Kalah dam haji di quaterfinal (second apponent.huhu).














Church tersebut terletak di higher ground dan bersebelahan dgn padang yg berbukit2, Everton Park. Di luar dapat lah berjalan2 dan melihat city of Liverpool dari jauh dan higher ground.













Arituh dah bereffort utk berjumpa doktor pasal kegatalan di belakang kepala ni. Sim telah membawa daku ke Hospital utk berjumpa perubat2. Malangnya tak dapat nasihat yg berguna sbb my GP ada kat Nottingham. Bertahan lah lagi sehingga rajin pergi jumpa dokter di Nottingham.

Gambar sebelah diambil masa mengikuti Sim mengambil pass nya utk masuk hospital sempena second year medicine course. heh.


Dan akhirnya, kunci rumah dah sampai. Khamis nanti akan balik ke Nottingham. Task setelah sampai rumah tu, nak pasang internet. Barang2 berada di Sutton Bonington. InsyaAllah tiada masalah mendapatkan brg2 itu kembali dgn bantuan abgOne.

Sekian, best2 yeah!

1 comment:

ihsan_huhu said...

wah..mcm bes je merdeka..