Monday, March 19, 2007

All England @ Birmingham

All England kat Birmingham ni adalah pertandingan badminton antarabangsa. Tahun lepas Papa ada sebut dan suruh pegi dan tahun ni alhamdulillah dapat juga pegi dgn rakan2 di dunkirk ni. best2.









Lokasi perlawanan adalah di NIA (National Indoor Arena). Kitorang pegi Birm bersewakan 2 kereta. Dan di guide kan perjalanan dgn menggunakan TomTom (GPRS).









Kami dtg first day. Sokong la mana2 malaysian player yg bertanding. Ada 5 court di hari pertama.








Raket badminton yg besar di gambar kiri, lebih besar dari raket tennis. heh. Dan di kanan tu pula adalah kami bergambar dgn Rashid Sidek. hoho. Daku yg ternampak beliau berjalan2 di luar stadium, bergambarlah kami, rezeki2. hehe. Beliau adalah coach utk Roslin Hashim on that day yg later on that day kalah kepada Lin Dan yg power.








Kami bertolak balik malam tu dlm pukul 9 lebih kut setelah bersinggahan dan bersolat di rumah seorang kenalan di Birm. Hari yg kami pergi ni adalah hari Rabu, dan ramai lah antara mereka2 ini memonteng lecture utk ke sana. Daku pula, tidak lah ponteng lecture sbb tiada lecture pada hari Rabu. Tapi daku terpaksa berusaha lebih esok paginya utk siapkan lab report yg perlu dihantar. uhuh.

Ape2pun, worth it la trip ni. Daku semakin bersemangat nak pegi wimbledon pula. Nak tgk tennis live. yeah2. nak tau final result tahun ni bleh pegi wiki. Website official dia agak tak best.

1 comment:

ihsan_huhu said...

wah.. p tennis buleh usha awek2 cun..
awek lin dan tuh cun gk