Friday, May 25, 2007

Ubat Ubatan

Hari ni telah pun sampai ubat ni. Supplements yg telah pun daku beli atas dasar recommendation dari en Saddiq. Nama supplement ni adalah Ginkgo Biloba. Mcam nama puak Afrika. heh.

Malang sekali, daku tidak beli awal2. Sekarang ini telah pun 4/5 papers exam telah selesai. Supplement yg dikatakan bleh membantu ingatan daku ni tak dapatlah kita lihat keberkesanan nya. uhh.

Ape2pun, so far 2 daku puas hati dan 2 daku tak puas hati. huhu. Doa2 aje agar suma dapat markah elok2 dan tidak fail. Paper last minggu depan dan mungkin paling susah. InsyaAllah kita berusaha ke arah utk menyenangkan nya.

best2 yeah!

2 comments:

ihsan_huhu said...

mak aih.. bli skali 2

aku sarankan ko bli minyak lintah.. bli2

hahahah ( sori kpd jerry jike anda membace komen ini..)

Naqiuddin Zairi said...

aku lupa sebut, aku beli dua botol sbb dia buat offer kalo beli dua lagi murah.

plak pun satu botol ada 180biji.
Kalo aku makan sabiji sehari, bleh la nanti abis by end of my academic year tahun depan. yeah2.

dan aku tak paham kenapa nak bersori kepada jerry...?