Friday, March 03, 2006

talk: women in Islam


tadi aku menghadiri satu talk. tajuknya berkenaan women in Islam.
Dia cerita, apa beza laki pompuan, history pompuan, persepsi pompuan, dan pandangan indah Islam terhadap pompuan. Dan seperti biasa, talk2 sebegini adalah utk tujuan dakwah menyeru sesapa ke arah kebaikan. Tapi ramai yg datang nye merupakan mereka yg muslim dan muslimah. Aku rasa promosion tak cukup baik la...huhu (btw,aku tlg tampal poster je...uhh)

sebelah ni plak merupakan minah yg duduk depan aku masa lecture microb petang tadi. tinggi minah ni, tapi yg nak point out nye...minah ni la yg duduk depan aku masa exam sem 1 arituh. aku agak tertarik ngan rambut dia. pelik gle. dia ikat2 and then colour pun magenta gitu. aku tak tau fesyen, tapi aku tgk rambut dia cam palsu aje...heh...
dia nih org negro kut...abaikan aje la...huh