Friday, May 26, 2006

Majlis Ramah Mesra Mahasiswa dengan Menteri

Rabu pagi paper DTAP amat memuaskan hati. Dengan pengetahuan sudah lulus membuatkan revision mudah. Dan ini ditambah lagi dengan examnya yg agak mudah. alhamdulillah, it was not a let down, terutama sekali setelah kekecewaan oleh paper plant semalamnya. uhh.

Petang itu, kami ada pergi ke Univ Loughborough utk event Majlis Ramah Mesra Mahasiswa dengan Menteri Pengajian Tinggi Malaysia. Menterinya adalah Dato' Mustapha Mohamed. Daku baru tahu bahawa menteri pengajian tinggi ini adalah baru diadakan. Anyway, daku ke sana dgn tujuan utk bantu menolong mereka2 utk menjayakan majlis ini.













Tugas asalnya adalah menolong mencatit soalan2 yg dikemukakan dan jawapan2 yg diberi. Namun, daku telah berkesilapan setelah terikut masuk kereta ke rumah kak Ju. Dan terpaksalah daku menolong membungkus makanan. huhu. Maaf KakRuby kerana tidak dapat mencatat apa yg sepatutnya. Hukumannya adalah kehilangan pen daku di dewan makan. uhh.













Majlis yg agak berjaya. Ada juga org bagitau bahawa majlis ini adalah alasan sahaja utk menteri berjalan2 di oversea ini. heh. Tidak mengsurprisekan daku kalo itu kes sebenarnya sbb Papa pun pernah buat sedemikian dengan seluruh jabatannya utk ke Sarawak. Tujuan buat demikian agar boleh mendapatkan budget dari kerajaan. huhu.

Malam demikian daku dan en Saddiq telah berputus utk bermalam di rumah kakRuby. Ini kerana beliau mahu berpindah dan rumahnya di Derby itu belum lagi kami lihat. Inilah peluangnya sebelum mereka berpindah nanti. Apakah yg ada di rumah kakRuby? blog seterusnya. sekianlah, best2 yeah!

No comments: