Friday, May 26, 2006

rumah kakRuby yg besar

Ini lah dia rumah kakRuby sebenarnya. Besarnya...kata en Saddiq. Daku setuju sekali. Amat culture shock sekali setelah masuk dlm rumah kakRuby sbb bilik kami kecil sahaja. heh.
Lihatlah gambar2 di bawah dimana telah diambil di rumah kakRuby di Derby ini.



















Rumah yg besar dan agak seram. heh. Ditambah pula dengan cerita kakRuby dimana Siti Arifah melihat 'nenek'. Ape2pun, alhamdulillah, kami bermalam semalam tanpa apa2 ganguan.

Esok paginya hari khamis, kami keluar berjalan2 di Derby ini. Pertama kali buatku utk ke Derby manakala en Saddiq sudah 2kali. Benarlah kata2nya bahwa Derby ini lebih besar dari Loughborough dan lebih kecil dari Nottingham. Byk kedai2 dan ramailah manusia tgh hari itu. Tidak byklah daku membeli belah kerana tiada sgt nafsunya. Hanya ingin melihat Derby itu sahaja. heh.














Sempat juga en Saddiq memotong rambutnya dengan student diskaunnya di kedai barber. Beliau mahu kelihatan menarik apabila hendak pergi berjalan2 selepas exam nanti. baguslah.
Kami balik ke SB petang itu setelah solat Zohor menaiki bas yg mengambil masa hampir 2 jam kalo tak silap. Berpuaslah kami setelah dapat melihat rumah KakRuby di Derby itu. heh.

Penatlah daku, dan rasa mcam nak demam aje. Faktor utamanya adalah cuaca yg pelik benar. Dimana sekejap hujan dan sekejap cerah dan panas. uhh. Ape2pun, diteruskanlah studian utk exam ini. Dua paper seterusnya adalah Genetics dan Biochem. Cemerlanglah kita apabila belajar kerana utk mendapat keredhaanNya. insyaAllah.

best2 yeah!