Friday, June 23, 2006

Jumaat yg sepi

Beli lah jua daku baju polo dan jersey utk diberikan kepada Papa dan Adin. Harap2 mereka suka. Cost me some money juga tuh. huhu. Takpe, sekali sekala. yeah2
Baju polo kain jersey warna merah tuh utk Adin dan jersey warna putih tuh utk Papa. Akan daku postkan ke Malaysia secepat mungkin agar mereka dapat pakai masa season world cup nih masih ada. heh.



Setelah mengucapkan selamat perjalanan kepada en Saddiq yg telahpun naik kapal terbang MAS balik mesia sekarang, daku dan KakEja juga singgah ke Carphone Warehouse di mana KakEja membeli henpon yg baru utk menggantikan henpon nokia lamanya yg telah rosak, mati dgn terkejut. heh.

Beliau telah membeli henpon nokia juga tapi package pay as you go yg murah nye. Beliau bercadang utk mendapatkan henpon yg canggih kut di masa hadapan, insyaAllah. Semoga tercapai impiannya utk membuat hantaran henpon mahal.



Harimau mati tinggalkan belang. Saddiq tak mati tinggalkan duvet dan bantal dan makanan dan adelah brg2 lagi. huhu. Beliau tinggalkan barang2 sedikit di bilik daku ini agar daku dapat meletakkan di rumah kakRuby di lain hari. Bertambah bersepahlah bilik ini. Bilakah agaknya daku akan berkemas2 utk berpindah randah nih. malasnyer...uhh

Baru tadi terpikir, sunyinya SB nih...haha. Countryside campus yg ramai org dah tinggalkan. Org putih balik rumah sendiri. Org international balik ke country sendiri. Tapi Naqiuddin masih lagi di sini. huh. Akan bertolak ke Liverpool pada 6 July nih insyaAllah.

Berkemas2lah malam ini dalam kesepian di SB. heh. best2 yeah!

No comments: