Thursday, June 08, 2006

minggu yg byk perkara kat kepala

Hari Isnin ada jamuan leavers under NMS (nottingham malaysian society). Makan2 bbq di summer. best2. walaupun tak makan byk sbb ayam masak lambat, i did had a good time. playing around and getting high. hehe.













Berjumpa juga Hafiz Mohd dari London. Minta maaf bebanyak kepada beliau kerana tidak melayan kehadirannya sgt di sini...huhu.
Di party itu, bermainlah mereka2 tarik tali antara yg akan leave dan yg takkan leave. Keputusan nya adalah leavers menang best of 5. baguslah sebagai hadiah perpisahan. Mereka juga menerima softtoy bola dan a somesort of sijil. btw, tema party nih adalah world cup. tapi tak ramai pun org pakai jersi. ape2lah.

Summer Ball yg mahal harganya itu telah pun diadakan hari selasa. Nampak macam meriah tapi tak nampai macam ramai aje org yg ada. Maybe suma org ada dlm dewan kut. Daku hanya jejalan malam itu di luar aje. Best la jugak mereka berfoya2. Mereka ada bumper cars dan tempat lompat2 (lihat gambar). Rasanya ada lagi benda2 lain yg menarik malam tuh. Tapi tuh la,daku hanya jalan2 kat luar aje,tak berani nak masuk dlm dewan ball depa tuh. Alhamdulillah daku tidak hadapi masalah ngan org mabuk2. Summer ball ni tak silap start pukul 8pm dan habis esok pagi pukul 6am. Party like crazy. huh.












Alhamdulillah telah berjaya lah daurah yg telah dirancang utk diadakan di campus sutton bonington ni. yeah2. mereka kata oke aje SB nih dan daku setuju aje. Aktiviti telah diadakan di dlm prayer room. Cuaca agak panas dan surau agak kurang sedap kerana kurang pengudaraan. Ape2pun, apa yg dirancang utk semalam berjalan lancar alhamdulillah dgn kehadiran ustaz Salleh dan makanan dari Pakcik Jiwa ayahnya Zahid dari Loughborough.

InsyaAllah utk aktiviti2 akan dtg, surau SB bleh menjadi lokasi aktiviti.yeah2. Bilalah daku akan berplanning secara intensif utk SB Muslim Society nih? uhh. Byk lagi perkara duk bermain kat kepala nih...pikir nak buat itu dan nak buat ini....last2 pening2 dan tgk anime yakitate...aha~aha~. kes2

No comments: